Differenza trà u ramu elettroliticu è u ramu catodu

Ùn ci hè micca differenza trà u ramu elettroliticu è u ramu catodu.

U ramu di catodu si riferisce in generale à u ramu elettroliticu, chì si riferisce à a piastra di rame grossa prefabbricata (cuntenendu 99% di rame) cum'è l'anodu, a foglia di rame pura cum'è u catodu, è a mistura di l'acidu sulfuricu è u sulfate di cobre cum'è u catodu.elettrolitu.

Dopu l'elettrificazione, u ramu si dissolve da l'anodu in ioni di cobre (Cu) è si move à u catodu.Dopu avè ghjuntu à u catodu, l'elettroni sò ottenuti, è u ramu puru (chjamatu ancu cobre elettroliticu) hè precipitatu da u catodu.L'impurità in u ramu crudu, cum'è u ferru è u zincu, chì sò più attivi chì u ramu, si dissolve cù u ramu in ioni (Zn è Fe).

Perchè sti ioni sò più difficiuli di precipitate cà ioni di cobre, finu à chì a diferenza potenziale hè adattata bè durante u prucessu d'elettrolisi, a precipitazione di sti ioni nantu à u catodu pò esse evitata.L'impurità chì sò più attivi di u ramu, cum'è l'oru è l'argentu, sò dipositati à u fondu di a cellula elettrolitica.U platu di ramu pruduttu in questu modu, chjamatu "ramu elettroliticu", hè di alta qualità è pò esse usatu per fà prudutti elettrici.

Usi di ramu elettroliticu (copper catodu)

1. U ramu elettroliticu (copper cathode) hè un metallu nonferrous vicinu à l'omu.Hè largamente utilizatu in l'industria elettrica, ligera, manifattura di machini, industria di custruzzione, industria di difesa naziunale è altri campi.U cunsumu di materiali d'aluminiu in Cina hè solu secondu à quellu di materiali metalli non-ferrous.

2. In a fabricazione di machini è veiculi di trasportu, hè utilizatu per a fabricazione di valvule è accessori industriali, strumenti, cuscinetti sliding, muffa, scambiatori di calore è pompe.

3. Hè largamente utilizatu in a fabricazione di aspiratori, cisterna di distillazione, cisterna di birra, etc. in l'industria chimica.

4. L'industria di a custruzzione hè aduprata per vari tubi, raccordi di pipa, apparecchi decorattivi, etc.

Ùn ci hè micca differenza trà u ramu elettroliticu è u ramu catodu.


Tempu di Postu: Mar-01-2023