Introduzione di u prucessu di a bobina galvanizzata.

Per i bobine galvanizzate, i fogli d'acciaio sottili sò immersi in un bagnu di zincu fondu per aderisce una strata di l'acciaio di zincu nantu à a superficia.Hè pruduciutu principarmenti da u prucessu di galvanizazione cuntinuu, vale à dì, a piastra d'acciaio laminata hè continuamente immersa in una cisterna di placcatura cù zincu fusu per fà una piastra d'acciaio galvanizzata;piastra d'acciaio galvanizatu in lega.Stu tipu di piastra d'acciaio hè ancu fabbricata da u metudu di immersione calda, ma subitu dopu à esse fora di u tank, hè riscaldatu à circa 500 ℃ per furmà un revestimentu di lega di zincu è di ferru.Questa bobina galvanizzata hà una bona aderenza di pittura è saldabilità.

Prucessu galvanizatu

(1) revestimentu di spangle normale
Duranti u prucessu di solidificazione normale di a strata di zincu, i grani di zincu crescenu liberamente è formanu un revestimentu cù una forma di spangle evidenti.
(2) revestimentu di spangle minimizatu
Duranti u prucessu di solidificazione di a strata di zincu, i grani di zincu sò limitati artificialmente per furmà u più chjucu revestimentu di spangle pussibule.
(3) rivestimentu senza spangle senza spangle
U revestimentu ottenutu da l'aghjustà a cumpusizioni chimica di a suluzione di plating ùn hà micca una morfologia di spangle visibili è una superficia uniforme.
(4) rivestimentu in lega zinc-ferru rivestimentu in lega zinc-ferru
Trattamentu termicu di a striscia d'acciaio dopu avè passatu per u bagnu di galvanizazione per furmà una strata di lega di zincu è di ferru in tuttu u revestimentu.Un rivestimentu chì pò esse pittatu direttamente senza trattamentu altru chè a pulizia.
(5) revestimentu differenziale
Per i dui lati di a lamina d'acciaio galvanizatu, sò richiesti rivestimenti cù diversi pesi di strati di zincu.
(6) Passu di a pelle liscia
U passaghju di a pelle hè un prucessu di laminazione à friddu realizatu nantu à fogli di acciaio galvanizatu cù una piccula quantità di deformazione per unu o più di i seguenti scopi.
Migliurà l'aspettu di a superficia di a lamina d'acciaio galvanizatu o esse adattatu per u revestimentu decorativu;rende u pruduttu finitu ùn vede micca u fenomenu di slip line (linea Lydes) o crease durante a trasfurmazioni per minimizzà temporaneamente, etc.


Tempu di post: 09-09-2022